čtvrtek 24. července 2014

Dalmatíny od Týny - Essence nail art 101 dalmations

Dobré odpoledne (pro někoho ráno),

dnes má svátek Kristýna, tak jsem se rozhodla napsat recenzi na lak od Essence se speciálním efektem 101 dalmatinů, který jsem dostala od kamarádky Týny k svátku já.

Jedná se o lak se třpytkami, který je naprosto úžasný a hrozně roztomilý... Kdo by neměl rád 101 dalmatinů :). 

 V bezbarvém laku jsou přimíchané malé stříbrné třpytky a velké černé a bílé třpytky.

Už jsem ho zkoušela lakovat na několik barev a stále to nebylo to pravé dalmatinové, ale dnes ráno mě políbila Múza a konečně jsem našla ty správné barvy, na které můžu nanášet.

Na podklad jsem prostřídala laky Rimmel 60 seconds - 800 Black out (výbornej lak) a perleťový lak S-he z drogerie D&M - nemůžu dohledat odstín. Oba bleskurychle suché.
Na to jsem asi ve dvou rozpatlávajících vrstvách (aby byly velké třpytky rovnoměrně naneseny) nanesla dalmatiny. Bílé třpytky krásně vynikly na černém laku, ty černé zas na bílém.

Výsledek se mi moc líbí. I když jsem ve filmech vždy jednoznačně fandila dalmatinům,  lakování mi stylem připomíná spíš Cruellu de Vil :D.
Co se mi na něm moc líbí je, že ho hned po nalakování nemusím odstraňovat, často se mi totiž u těchto velkých třpytek stává, že musím dát více vrstev. Protože po jednom nebo dvou nánosech zdobí nehty 3 - 4 kusy velkých třpytek, pak se mi stává, že ty nánosy všech laků velmi lehce sloupnu, jako by se nechumelilo, i s podkladovou vrstvou. Na třpytkový lak schne opravdu rychle a třpytky se dobře nanášejí.

Ještě jednou s bleskem
Na žluté taky nebyl lak vůbec špatný, ale černo-bílá kombinace, mi připadá mi víc dalmatinovější :).
Na Rimmel 60 I ♥ Lasting finish - 057 Just buy me

Ještě jednou moc děkuji Týně za pěkný dáreček a přeji jí vše nejlepší k jejímu dnešnímu svátku :-*.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...