středa 23. července 2014

Dermacol - 01 NEON Yellow


Krásný den všem,

nedávno jsem se (jako už mockrát) vydala bloumat po drogerii. Nic konkrétního jsem nesháněla, jenom jsem tak chodila a hledala něco, co bych mohla "hrozně potřebovat".

Když v tom, v mém zoufalém bloumání, jsem ho spatřila - Neonově žlutý lak Dermacol. Musela jsem ho mít, a tak jsem se pro něj skoro rozeběhla. Abyste si nemysleli, že jsem pošahaná, tak musím říct, že jsem takovou barvu sháněla hroooozně dlouho a konečně jsem jí měla na dosah. Toto úžasné shledání ještě vylepšila cena 39 Kč za 5 ml.



Odnesla jsem si tedy tento zázrak domů.


Celá natěšená jsem se vrhla na lakování. První vrstva byla suchá, než jsem dolakovala obě ruce. Začala jsem tedy nanášet druhou vrstvu, která uschla také brzo, při jejím nanášení jsem ale trošku znervózněla. Viděla jsem totiž, že bude třeba i nánosu třetího. Nehty totiž vypadaly jako nabarvené zvýrazňovačem. 

 Třetí vrstvu lakuji jenom velmi nerada, protože pak lak dlouho schne, loupe se a vše se do něj obtiskne. Dělám to jen  v případě, že se jedná o naprosto jedinečnou barvu (a to tahle je!) a jsem tedy ochotna si počkat . V tomto případě mi ale vrstva poslední záchrany nepomohla. Jelikož tu barvu úplně zbožňuju, úchýlila jsem se k "odvážnějšímu" řešení, a to k nanesení vrstvy čtvrté, kterou nanáším jen, když chci ze světlého a téměř průhledného laku vytvořit barvu :D.

Dopadlo to takhle:
Ani 4. vrstva nepomohla

Ani s posledním nánosem nebyly nehty jednobarevné a byly vidět bílé konce, což mě dost mrzí. Nehty vypadají, jako bych za nimi měla špínu (kterou samozřejmě nemám :D). Ale kdo ví, možná se zítra hecnu a nalakuju po páté, což by byl můj osobní rekord v počtu nanesených vrstev :).
Abych toho malého žluťáčka jenom nekritizovala, musím říct a hlavně pochválit, že velmi rychle schne...dokonce bych řekla, že megarychle a že je to nejrychleji schnoucí lak, se kterým jsem se setkala. I ta čtvrtá vrstva, kterou jsem byla nucena nanést, byla suchá relativně brzo. Lak se neodlupuje a ani se do něj nic neobtiskává. Takže podle mého "odborného" názoru ještě jednu vrstvu snese. Ještě o tom budu informovat.
Ale prostě to není ono
Chystám se vyzkoušet ještě jeden, nejspíš růžový, se žlutou jsou prostě problémy, a tak nemůžu soudit.


P.S. Omluvte to odbyté nalakování, ale byla jsem vážně rozčílená a tak jsem to odflákla.

Aktualizace: Ani pátá vrstva nepomohla :/

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...