sobota 26. července 2014

Schwarzkopf Got2b beach girl (Oděn spoře, účes jako z moře)

Zdravím Vás,

jelikož nás čeká parný den, rozhodla jsem se přidat recenzi na stylingový solný sprej,

Got2b beach girl, který dá vlasům vzhled mořské panny. 



Dlouho jsem kolem toho spreje chodila, až jsem si ho nakonec koupila (asi za 99 Kč, normálně stojí kolem 130,-), když jsem si ho nesla k pokladně, hrozně jsem sama sebe pobavila hláškou z reklamy na Got2b (na nějaký gel): ,,Oděn spoře, účes jako z moře."  Tuhle hlášku jsem si cestou k pokladně musela pořád opakovat a smát se jí, to mi vydrželo až domů.

Nevím jak vy, ale já mám svoje vlasy u moře moc ráda, jsou sice sušší, to je pravda, ale miluju ten objem, takže když jsem se pak rozhodovala, co dál dělat, tenhle sprej pro mě byl jasnou volbou.

Sprej se dá použít jak na mokré, tak na suché vlasy. Pak stačí jenom tvarovat a stylovat za pomoci fénu nebo "nechat vítr dodělat zbytek", druhou variantu jsem zatím ještě nezkoušela.


Kdybych měla sprej přirovnat k nějakému běžnému stylingovému přípravku, bylo by to tužidlo. Rozdíl je ale v tom, že tenhle sprej, narozdíl od tužidla, moje vlasy nezatížil ani neslepil a na konci dne nezamastil.  Má dokonce podobnou vůni jako některá tužidla, akorát se ještě musím rozhodnout, jestli mi voní nebo smrdí...Řekla bych, že čerstvě nastříkaný je cítit trošku nakysle. Když trošku uschne, vůně začne být příjemnější. A když ho vyfénuju, vůně se úplně vytratí, což mi vyhovuje, když nevím, jestli mi voní nebo ne.


Už jsem říkala, že obsahuje sůl, takže jsem byla připravená na vysušené vlasy. Ale nic takového se nedělo, vlasy byly hladké, dokonce se leskly, což u moře čekat nemůžu.  Ještě musím podotknout, že se mi po něm (aniž bych se snažila) trošku kroutí moje vždy a při každé příležitosti rovné vlasy. Další "pecička" je, že  dokonce prodloužil interval mezi mytím o jeden den.

Za mě je tento sprej úplná jednička, protože dodá objem i nám rovno-jemnovláskám.
Pro srovnání přidávám fotku před použitím spreje a těsně po vyfénování:

Not beach girl / beach girl :D

 Musím si najít nějaké ideální množství, protože jsem to párkrát přehnala a dala moc spreje. Teda ne, že bych neměla ráda objem, ale tohle už bylo moc. Bylo potřeba se toho objemu zbavit, a tak jsem si poprvé v životě vyzkoušela, jaké to je, když musí člověk krotit bujnou hřívu.





2 komentáře:

  1. Ten objem je skutočne výrazný, asi si to kúpim, objemné vlasy sú niečo, po čom veľmi túžim, ale dosiahnuť to bez zaťaženia vlasov je takmer nemožné.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář, taky se mi líbí velké objemné účesy, ale bohužel s tužidlem jsem to měla vždycky spíš mastné než objemné, tak jsem sáhla po solném spreji. Když to s ním trošku přeženu, tak vypadám jako na fotce, ale při menším množství vytvoří opravdu krásný a přirozený objem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...