středa 16. července 2014

Top 10 vlasových katastrof

Krásný večer přeji,

asi jako téměř každý jsem zažila nějaký ten nevydařený experiment, pokažené stříhání a úpravu vlasů, kterou jsem měla nechat na kadeřnici...bohužel mám na takové příhody smůlu a tak jsem si sestavila žebříček těch nejhorších katastrof, které postihly mé vlasy: na místě 1. nejbrutálnější vlasová katastrofa a na místě 10. taky dost velká katastrofa...Všechny tyhle pohody mi fakt zamávaly s kvalitou, délkou nebo hustotou.

Tady jsou některé z nich:
Prodloužení levnými "vlasy" z Číny
 Chci to jako Keira Knightley ve filmu Domino
V hlavní roli brácha - kadeřník + ,,Tu dýlku prosim nechat a rovnou ofinu k obočí!"
 Sundavání vlasů svépomocí

Žebříček se může v průběhu času měnit a postupně Vás budu detailněji informovat o jednotlivých položkách. Možná i s radou, jak danou situaci řešit.

Máte nějakou svou katastrofu, o kterou se chcete podělit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...