čtvrtek 4. září 2014

BALEA after sun 2IN1

Přeji krásné slunečné odpoledne,

nedávno jsem se vrátila z dovolené na chorvatském ostrově Mljet. Mimo jiných, kteří se starali o mě, jsem s sebou vzala úžasného parťáka, který se skvěle postaral o moje vlasy.

Jedná se o šampon a kondicionér v 1 Balea, který je speciálně určený pro sluncem namáhané vlasy a navíc ještě s UV ochranou. No nekupte to!!

Při předodjezdových nákupech jsem na poslední chvíli vtrhla do DMka a sháněla nějaký šampon a kondicionér k moři. Když jsem začala projíždět řadu Balea professional, narazila jsem právě na AFTER SUN 2IN1. 

Začala jsem trošku váhat, protože výrobky na vlasy 2 v 1 prostě nepoužívám. Moje vlasy se po nich hodně mastí a prostě a jednoduše: 'k hlavě je to moc kondicionérový a na konečky zase málo kondicionérový'... Mít splihlé vlasy se suchými konečky určitě není snem každé ženy. Ale řekla jsem si, že to prubnu a vezmu si ho... Po dlouhém přemýšlení jsem po něm tedy sáhla a jak jsem zvyklá, že řada Balea Professional má vždycky šampon a kondicionér, začala jsem pátrat po balení kondicionéru...Když jsem byla na cestě, abych se zeptala prodavačky, kde mají kondicionér, došlo mi, že ho držím v ruce spolu s šamponem. (Cestovní horečka :D)

Vlasy si u moře myju každý den, tak jsem se hned první den odhodlala a umyla si vlasy. V záloze jsem měla samozřejmě samostatný kondicionér. Ten ale nebyl potřeba, protože šampon je naprosto úžasný. Některé 2IN1 málo pění kvůli podílu kondicionéru, tak jsem si naložila víc, ale měla jsem hlavu samou pěnu, takže pění velmi dobře, poučila jsem se a příště dala míň...stačí ho opravdu málo. Když k tomu připočítám krásnou vůni a to, jak působí na vlasy, tak je to za mě naprostá letní jednička.

Konzistence šampondiciéru je taková akorát, barva je perleťová a v okamžiku, kdy jsem ho dala na hlavu začal krásně pěnit...Vím, že účinnost šamponu se nehodnotí podle toho, jak šampon pění, ale s takovou spoustou pěny jsem se vážně ještě nesetkala :D.

Balea profesional neobsahuje silikony, obsahuje panthenol, papájový extrakt a kokosový olej, po kterém krásně voní...Vůni kokosu normálně nemusím, ale v tomto množství a intenzitě je naprosto ideální k moři. Vlasy po umytí byly krásně lesklé, konečky nebyly suché a vlasy nebyly mastné, splihlé a dobře se rozčesávaly. Nevím, jestli to bylo mořem nebo šamponem, ale dočkala jsem se i slušného objemu... Prostě nádhera!!
Pokud ještě někdo vyrážíte k moři, určitě si pro něj do DMka skočte, za 44 Kč je to levný a spolehlivý pomocník na dovolenou, který vašim vlasům udělá skvělou službu. Já ho kvůli objemu budu používat i doma :).


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...