středa 29. října 2014

Maybelline Colorama - odstín 107

Krásnou středu všem,

dneska jsem se podívala na své (v sobotu nalakované) nehty a musím říct, že jsem velmi příjemně překvapená. Lak je naprosto neporušený.

Je to už docela dlouho, co jsem se zařekla, že laky Colorama od Maybelline používat nebudu. Proč?
Koupila jsem tmavě fialový lak, který mě velmi zklamal, nejenže bylo potřeba hodně vrstev, ale lak ani moc dlouho nevydržel, vynechával atd.

Ač mě po negativní zkušenosti odstíny laků Colorama hodně lákaly, vždy jsem kolem nich v drogerii jen prošla. Až jsem viděla odstín, který už dlouhou dobu hrozně potřebuju.

doufám, že ta fotka dobře vystihuje jeho božskost :D


 Maybelline Colorama 107

Jedná se o krásně stříbrný lak, který působí opravdu kovovým dojmem (to jsem přesně chtěla :), stačí ho 2 vrstvy, které vážně rychle zaschnou. Nehty jsem lakovala před čtyřmi dny, od té doby jsem pekla dort, máchala si ruce při mytí nádobí a všemožně se vrtala a stejně ani škrábnutí, sloupnutí prostě nic.
Normálně mi laky tak dlouho nevydrží, ale tenhle je fakt super!

Lak poměrně dobře kryje už při nanášení první vrsty, pro lepší efekt, ale stejně budete potřebovat vrstvu druhou.
Štěteček nemá moc široký, ale je docela placatý a lak se s ním dobře nanáší. Nedělá žádné pruhy a nevynechává. (poslední dobou mám fakt averzi na malé kulaté štětečky)
Stál asi 67 Kč a koupila jsem ho v drogerii DM.
Foceno po 4 dnech

 Co se výdrže týče, je podle mě srovnatelná s laky ze Sephory, které mi vydrží na nehtech někdy i týden. Stříbrný lak už jsem zkoušela od Miss Sporty, sice není špatný, ale hází někdy dost prapodivné odlesky. Takže za mě COLORAMA! :)
Možná už trošku odrůstá :)
Teď už se nebudu bát vyzkoušet ostatní laky Maybelline Colorama, protože tenhle mě opravdu nadchnul. Navíc oživil mojí velmi rozsháhlou sbírku růžových, fialových a červených laků, kterou se postupně snažím dostat do menšiny.

Co Vy? Jaké laky nejčastěji používáte? Máte doma stříbrný?







5 komentářů:

  1. Colourama is a liquid lipstick that is meant to be easy to apply. It is a matte liquid lipstick that comes in a wide range of shades. Colourama is very long lasting and can last up to 8 hours. It is a great product for those who want to create bold and daring looks.

    OdpovědětVymazat
  2. I'm so amazed together with you that will make your blog like this to be really great so we truly wanted to have a nice and interesting blogs such as this.

    OdpovědětVymazat
  3. I read your whole blog, Your work is really good and inseparable, Thanks for sharing. It’s going to be ending of mine day, but before ending I am reading this fantastic piece of writing to improve my knowledge.

    OdpovědětVymazat
  4. I must say that this a creative post. I just clicked on the mentioned link & read the questions & answers. They are very technical.

    OdpovědětVymazat
  5. I really thank you for the valuable info on this great subject and look forward to more great posts. Very efficiently written information. It will be valuable to everyone who uses it, including myself. Thanks a lot

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...