sobota 4. října 2014

Regenerace vlasů po OMBRÉ

Zdravím Vás při sobotním odpoledni,

po dlouhých úvahách nad tím, jestli si nechat udělat ombré či ne, jsem to nevydržela a rozhodla jsem se do toho jít.Trošku jsem se bála, protože potkávám spoustu holek, které mají ombré ve stylu "namočila jsem si konečky do kýble sava". Kontaktovala jsem proto svou kamarádku/kadeřnici a domluvila s ní termín.

Jakožto její nejnáročnější klientka jsem předem věděla, že mě bude proklínat...Tak se i stalo :D. Chtěla jsem totiž, aby ombré vypadalo co nejpřirozeněji, a tak jsem jí do každého pramenu hrozně kecala (někdy je mi jí vážně líto). Začala na zadní části hlavy a postupně pokračovala dopředu. Aby byl přechod nenásilný střídala odbarvování celých natupírovaných pramenů (kvůli plynulejšímu přechodu) a melírovaných v různých délkách (někde skoro od pěšinky a někde jen konečky).

(omluvte záblesky a odlesky, je to kvůli špatnému světlu, nic takového ve vlasech nemám ani to nemám takhle hrozně cik cak, ale hodila jsem vlasy dozadu, tak se mi to trošku pocuchalo :)

Výsledek se mi docela líbil, ale tady jsem zas já, nepoučitelná káča, narazila. Co se stane s odbarvenými vlasy? No samozřejmě nejsou moc zdravé a o lesku se taky nedá moc mluvi. Vlasy byly v horším stavu, cuchaly se, byly totálně suché, lámavé a tenoučké. Začala jsem mít trošku cuky a chtěla si dát zpátky hnědou. Ale jako zkušená regenerátorka jsem to vydržela a zahájila tvrdý protiútok.

Nejdřív jsem odbarvené vlasy obarvila blond barvou (ne zesvětlující), barva totiž vlasy vyplní a nezdají se tak tenoučké, jako po odbarvování.

Od té doby každé mytí vlasů probíhá následovně:
1) Na navlhčené vlasy nanesu Gestil Wonder (zábalový krém), který nechám 30 minut působit. (Vlasy zabalím do fénem nahřátého ručníku.
2) Poté si vlasy umyju šampónem Elseve Arginine resist X3 light, který je bez silikonů. (Konečky už neumývám)
3) Po umytí šamponu nanesu do délek Arginine resist X3 posilující balzám.
4) Nechám vlasy trochu proschnout a do konečků (někdy i do délek) nanesu Biosilk, ten jsem za poslední týden nahradila CHI silk infusion.
 V nejbližší době čekejte recenze :)

Možná si říkáte, že jsem máklá, že si dávám nejdřív masku a až pak šampon a kondicionér. S maskou nevydržím ve sprše tak dlouho a dávat jí na závěr se mi taky nechce, protože na závěr mytí by vždy měl přijít kondicionér. Proč to tak dělám si můžete přečíst v článku Kondicionér vs. maska - je to jedno?

Musím říct, že po tomto intenzivním regeneračním záhulu vypadají vlasy docela k světu. Teda oproti té koudeli suchých, křehkých a zacuchaných hnusáků. Pod nůžky ale stejně budu muset. Suché vlasy se ještě dají přimět k poslušnosti, ale zatím nevynalezli nic, co by slepilo roztřepené konečky.

Pokud už ombré máte a vlasy Vám připadají ošklivé, bez lesku a bez života, zkuste na ně hodit blond barvu, ta vlas oživí a vyplní nerovnosti, které vznikají odbarvování. Dávejte ale pozor na to, aby barva nebyla zesvětlující, protože to by mohlo nadělat více škody než užitku.

Jaké máte vy zkušenosti s ombré?




13 komentářů:

  1. Já měla ombré jen chviličku, potom jsem to zase přebarvila.. Teď také regeneruji, ale šampon od Elseve mi bohužel těžce nepomáhá.. :(

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za komentář. Ten Elseve používám, protože mi připadá, že má vlasy oslabené a tenoučké, ale ještě se nemůžu rozhodnout, zda pomáhá. Jestli můžu něco doporučit na regeneraci, tak určitě zábaly z toho Gestil Wonder (bez toho bych byla zřejmě už plešatá) a Silk infusion od CHI (je teď na netu v akci asi 15ml za 27 Kč). :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všude slyším o Gestilu, že je hodně dobrý, ale nikdy se mi nechtěl objednávat. Já teď používám od Gliss Kur tu řadu Hyaluron + Hair Filler a ta je hodně dobrá, vyzkoušej ji, dala mi vlasy hezky dohromady.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  4. Já si ho objednávám na parfums.cz, vždycky si ho tam osobně vyzvednu, nechce se mi platit poštovné. Ještě jsem ho viděla v OC Letňany, mají tam stánek s vlasovou kosmetikou, tam se dá koupit taky. Jinak moc díky za radu, vypadá to dobře, asi hned zítra vtrhnu do drogerie :).

    OdpovědětVymazat
  5. zdravim, prosim jaka je blond barva co nezesvetluje? ja nemuzu zadnou bez zesvetleni v drogerii najit :(
    jinak s tim zabalem pred mytim mi to dava smysl, ja si takhle davam olej :)))) tak proc ne masku

    Suki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím a děkuji za komentář,
      blond barvy, které zesvětlují na sobě mají většinou údaj o tom, o kolik odstnínů zesvětlují, ty které tento údaj nemají většinou nezesvětlují. Já měla Garnier Color sensation 10.1 skvostná ledová blond.

      http://im9.cz/iR/importprodukt-orig/018/018713af8f23562119ba516f3607ac38.jpg

      Na těch barvách garnier, co zesvětlují je většinou modrý proužek a v něm je napsáno o kolik odstínů zesvětlují.
      Barvy Syoss, které zesvětlují na sobě mají napsáno Lighteners, ale už odstín 9 - 5 Ledový perleťově plavý by neměl být zesvětlující. Tyhle barvy se ale hodí jen na světlé vlasy, hnědou určitě nepřebarví. - Snad je odpověď dostačující :) Kdyby ne, určitě ještě napište :)

      Podle mě si vlasy vezmou co potřebují a zbytek se opláchne. Zábaly teď dělám z masky a olivového oleje a musím říct, že super.

      Vymazat
  6. Gestil Wonder je vážně dobrá maska,ale nedám dopustit na Macadamia natural oil :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já Gestil na chvíli odložila (snažím se střídat vlasovou péči, aby si vlasy moc nezvykly). Před chvílí jsem umyla masku Loreal Pro Keratin Refill, bylo to první použití a jsem opravdu spokojená. Budu jí asi dávat jen 1x týdně, protože je hodně hutná a bojím se, aby vlasy nezatížila. Jinak celá řada je naprosto fantastická.

    OdpovědětVymazat
  8. Chjoo slavným ombre jsem si tak doku*vila vlasy :/ Odpadávaly mi i 15cm kusy. Takže jsem je musela o dost zkrátit. I teď mám konečky stále zničené, ale už je to lepší než před tím. Hlavně už dobarvuji jen odrosty, tak ty vlasy tolik netýrám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtěla jsem to říct tak na férovku, ale s první větou naprosto souhlasím. Moje vlasy také nejsou ještě úplně fit, ale měla jsem úplně průsvitné, suché a 5-10 cm od konečků ulámané vlasy. I když se mi to pořád líbí, tak nikdy více.

      Vymazat
  9. Máš opravdu super blog, tyhle rady a typy se určitě hodí každé slečně, které nejsou její vlasy lhostejné! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát. Jsem moc ráda, že se ti líbí :)

      Vymazat
  10. Já jsem měla dlouhý , zdravý , celkem i hustý vlasy ale potom jsem si nechala dát ombré takže víc jak půlka blonďatá , nechápu se co mě to napadlo :( ty vlasy se mi natolik zničily že nerostly , byly suchý , roztřepený takže sem je měla tak pod rameny zničený... Teď stím doslova Bojuju ale je to mnohem lepší než před 2 rokama

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...