pondělí 20. října 2014

Zrychlení růstu vlasů - Inversion method


Zdravím Vás,

zrovna nedávno jsem se smířila s faktem, že růst vlasů se nedá nějak zásadně (možná vůbec) ovlivnit.
Řekla jsem si, že jediné, co můžu pro vlasy udělat, je udržovat je zdravé a vyživené.

Bohužel jsem nedávno narazila na holky, co si patlaly na hlavu rozdrcené hořčičné semínko smíchané s cukrem, žloutkem, olejem a vodou. To si dvakrát týdně napatlaly na hlavu (jen na pokožku hlavy) a zabalily na půl hodiny do igelitu. Tato metoda slibovala přírůstek asi 8 - 10 centimetrů vlasů za měsíc.
Na nějaké výsledky jsem také narazila, slečna tam měla na fotce přírůstek zhruba šesti centimetrů nekvalitních řídkých vlasů. Fígl byl vlastně v tom, že hořčičné semínko na vlasové pokožce pálí a tím se pokožka prokrvuje. Někde slečny psaly, že jim to spálilo pokožku hlavy, jiné to nepálilo, jiné měly plešky...no a je to prostě moc patlání :).

Nestála jsem o to, aby těch mých tenkých chudáčků bylo ještě míň, tak jsem si řekla, že si místo toho zkusím masírovat hlavu. Jak jsem tak dělala youtube rešerši, narazila jsem na INVERSION METHOD. Tato metoda také spočívá v prokrvování vlasové pokožky a
slibuje nárůst 1 palce (=cca 2,5 cm) za týden praktikování!!!!

Ještě než se o tom rozepíšu, ráda bych upozornila, že jsem tomu nevěřila, byla jsem jenom zvědavá. Masáž navíc neublíží a kdyby to ten růst zrychlilo, tak proč ne :D.

O co vlastně jde?
Jde o to si každý den masírovat hlavu, ale hlavou dolů (v předklonu, s hlavou mezi koleny, hlavou dolů z postele atd...). Hlava by se Vám měla tedy více prokrvit a zajistit tak rychlejší růst vlasů. Holky z youtube to většinou masírovaly za pomocí oleje, ale bohužel nemůžu zůstat doma celých 7 dní bez vycházek a na každodenní mytí vlasů stejně nemám nervy ani chuť (snažím se mýt s co největšími časovými intervaly). Takže jsem olejovala jen v ty dny, kdy jsem měla v plánu hlavu umýt.

Postup:
 - ten se v této metodě vždy mírně lišil, ale vyzbrojena poznatkem, že jde jen o prokrvení, jsem postupovala podle sebe - 
1) Rozčešte si vlasy
2) Dejte si do mikrovlnky nebo vodní lázně zahřát Váš oblíbený olej (prý může být jakýkoliv - vlasový, olivový, slunečnicový, kokosový…)
3) V předklonu si pomocí oleje začněte masírovat pokožku hlavy, trvat by to mělo 4 minuty.
4) Po masáži hlavu zabalte do potravinářské fólie, koupací čepice nebo igelitky, youtuberky tomu říkají "skleníkový efekt"
5) Pak si můžete buď umýt hlavu, nebo dělat cokoliv jiného, do toho už Vám nebudu kecat :) :).

Všech těchto 5 bodů jsem dělala jenom v mycí dny. Pokud jsem si hlavu nechtěla umývat, dělala jsem masáž na sucho a bez skleníkového efektu. Abych výsledek ještě trošku podpořila, tak jsem při mytí párkrát vystřídala hodně studenou a teplou vodu...chápejte kvůli prokrvení.

Výsledek:
Celou dobu jsem to bohužel nevydržela. Ono si člověk řekne, no jo každej den si 4 minuty masírovat hlavu v předklonu není nic hrozného, každý den se mi ale chtělo míň a míň. 5. den jsem se na to vykašlala, protože jsem chtěla jít ke kadeřnici. Provedla jsem tedy měření. 

 Jelikož v naší domácnosti prostě nevedeme krejčovský metr, kterým by se mi asi měřilo lépe, musela jsem použít takový ten zasunovací, co používají spíš kutilové. Udělala jsem si co nejnižší culík a od gumičky změřila délku. 1. den mi vyšlo něco kolem 25 cm, 5. den skoro 26 cm, nevím, jestli to funguje nebo jsem se sekla.

před - po
 Na další fotce je rozdíl zase 1 cm, nevím proč, ale nechce se mi věřit, že by to takhle najednou vyboostilo, jenom po obyčejných masážích. Tady jsem měřila nejdřív mokré vlasy a pak jsem zapomněla, že jsem měřila mokré a změřila suché. Měřila jsem vlasy od nejvyššího bodu hlavy dolů.

před - po

 Délka se mi zdá stejná. Možná na fotce v černém svetru trošku delší?
před - po
A? Jak jsem říkala, žádný zázrak jsem ani nečekala možná se o ty 2 centimetry se člověk sekne raz dva. Hrozně záleží na tom, jak se člověk nakloní, jak má učesané vlasy a podobně. Naměřila jsem všude o 1 cm víc, tak nevím, jestli mám věřit tomu, že mi vlasy za 5 dní narostly o 1 cm (který mi normálně trvá víc než měsíc) nebo jestli jsem špatně měřila.

 Zkoušela některá z Vás tuhle metodu? A dá se podle Vás růst vlasů vůbec ovlivnit?




12 komentářů:

  1. To je docela zajímavý, na mne teda masáže hlavy taky působí, akorát k tomu používám tonikum od head & shoulders na posílení vlasů a docela rostou:) Teda žádných 8 cm za měsíc, ale tak ty 2,5 mi naroste. Nevím ale, jestli to je tím, nebo tím, že mám vlasy krátké a víc to pozoruju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :), to tonikum vypadá docela dobře, nejspíš si ho pořídím. Moc nevěřím ani tomu centimetru, co jsem naměřila, ale věřím, že masáž hlavy může být prospěšná nejen pro růst vlasů. Děkuji za tip :)

      Vymazat
  2. Tohle je zajímavá metoda, to si budu muset vyzkoušet :)) jsem taky takový blázen do vlasových přípravků, a mám to jako koníček/úchylku(?) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ve všech metodách zrychlení růstu jde fakt jenom o to prokrvení + bych řekla (nevim, jestli to není jenom moje teorie), ale tou masáží se i trochu vyčistí vlasová pokožka, člověk se zbaví starých vlasů (těch, které už jsou mrtvé). Jinak se chystám zkoušet znovu s přesnějším měřením, tak pak poreferuju :)

      Vymazat
    2. Já teď zkouším vlasový peeling - má pokožku vyčistit a prokrvit atd. (ve zkratce). Zatím jsem zpozorovala že mi po užití hodně vypadnou vlasy, ale myslím,že jsou to jen oslabené vlasy co by po čase jen vypadly, a tak se zbavuji těch "přebytečných" a snad uvidím pozitivní výsledek :)

      Vymazat
    3. Diky za tip. To bych ráda vyzkoušela. Jaký používáš? Jinak na to vypadávání mám stejný názor :) řikám si, že dávám prostor novejm vlasům

      Vymazat
  3. Zaujalo... Téda, taky to budu muset vyzkoušet! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chystám se koupit krejčovský metr a začít nové kolo s pořádnějším měřením. Pokud budeš zkoušet, hodně by mě zajímal výsledek, protože jsem to u českých blogerek ještě neviděla :).

      Vymazat
  4. Tak co??? nějaké výsledky???? :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak co??? nějaké výsledky???? :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak co??? nějaké výsledky???? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic moc jsem nezaznamenala, chtěla jsem, aby tam alespoň ten cenťák byl, ale je velká pravděpodobnost, že jsem se při tom měření sekla. Ale zkusim to znovu a dám vědět ;)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...