úterý 18. listopadu 2014

RECENZE: Schwarzkopf essence ULTIME omega repair (šampon a kondicionér)

Krásný večer všem,

hned na začátku bych Vám chtěla říct, že jsem na tuto řadu měla opravdu vysoké nároky. Nevím, jestli to bylo vzhledem balení (to se mi opravdu moc líbí), Claudií Schiffer (která ve mě vzbuzuje důvěru :D) nebo cenou. Prostě jsem nabyla dojmu, že tenhle šampon a kondicionér na poškozené a oslabené vlasy mi zaručeně pomůže.
Řada essence ULTIME obsahuje vzácný ULTIME - 4 - Complex, což je kombinace výtažků z perel, panthenolu, zušlechtěného proteinu a keratinu. Je určena pro poškozené a oslabené vlasy. Regeneruje poškozené buňky vlasů a zabraňuje třepení konečků až o 90%. <-- NO KDO BY TO NEKOUPIL? 
Já jsem si obstarala jenom šampon a kondicionér, bohužel až po příchodu domů, jsem se dozvěděla, že téměř jediná použitelná z této řady, je maska.
 
Šampon

Cena: asi 159 Kč (já kupovala za 100,)
Složení: Ve složení je toho strašně moc, ale překvapilo mě, že zmiňované účiné látky nejsou zmiňovány až na konci, což znamená, že v šamponu jich nenajdeme jen stopové množštví.  Neobsahuje parabeny.
Vůně: Šampon opravdu hodně intenzivně voní, když jsem si přivoněla k samotnému šamponu, nenaředěnému vodou, úplně mě to praštilo do nosu. Jedná se o tězší a na můj vkus hodně chemickou, umělou vůni. Po umytí voní vlasy ale příjemně a dlouho, trošku z něj cítím podobnou vůni jako Paco Rabanne Lady Milion (nebo to možná cítím ze sebe :D).  

Šampon docela dobře pění, není třeba ho dávat moc, mám po něm ale pocit velmi hrubých a zároveň tenkých vlasů (jakoby pavučinových). Má řidší konzistenci a perleťovou barvu.
  
Kondicionér 

Cena: Je podobná jako u šamponu (také jsem kupovala za 100,-)
Složení: Účinné látky jsou stejné jako u šamponu, zase obsahuje silikony (což mě u kondicionérů a masek tolik netrápí) a je bez parabenů. Podíl kyselé složky je zde ale vyšší, kvůli schopnosti vlas uzavírat (více o kondicionérech zde)

Vůně: Vůně samotného (nenamočeného) kondicionéru je mnohem lepší, stejná ale ne tolik intenzivní. 

Z kondicionéru mám takový zvláštní pocit, protože při smývání vůbec nevím, že na vlasech byl. Vlasy po něm nejsou vůbec "slizké", jak jsem zvyklá u ostatních kondicionérů. Rozčesávají se po něm dobře, ale díky absenci slizkého pocitu, je ho potřeba trošku víc. Normálně jsem zvyklá naopak, více šamponu a kondicionér mi pak většinou zbyde. Má hustší a krémovější konzistenci, takže neteče jako šampon.

šampon / kondicionér


Když to shrnu, tato řada pro mě byla docela velkým zklamáním. Balení vypadá docela profesionálně, a tak jsem čekala zázraky. Po dvou měsících používání nepozoruji žádné zlepšení. Po umytí a vysušení vypadají vlasy hezky a zdravě. Na konci dne jsou zplihlé, slepené a mám pocit, že musím znovu umývat.

Co vy? Je někdo komu tato řada vyhovuje? Nebo máte spíše negativní zkušenost? Jaké přípravky používáte na poškozené vlasy Vy?

Mějte se krásně
Markéta

3 komentáře:

  1. Chtěla jsem to vyzkoušet, ale myslela jsem že to nebude tak extra super. A jak koukám, tak jsem se nepletla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to není tak špatné a nesedlo to jen mně. Ale už bych si to na hlavu nedala.

      Vymazat
  2. Když to shrnu, tato řada pro mě byla docela velkým zklamáním. Balení vypadá docela profesionálně, a tak jsem čekala zázraky. Po dvou měsících používání nepozoruji žádné zlepšení. Po umytí a vysušení vypadají vlasy hezky a zdravě. Na konci dne jsou zplihlé, slepené a mám pocit, že musím znovu umývat. wholesale lawn suits in reasonable prices , wholesale lawn suits with prices , pakistani readymade suits wholesale , suits wholesale For UK in best price , pakistani lawn cotton suits wholesale , pakistani readymade clothes wholesale , Stitching kurtis , salwar kurti , salwar kameez , cotton lawn suits , wholesale pakistani dresses , pakistani dresses wholesale suppliers , wholesale pakistani clothing suppliers

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...