sobota 3. ledna 2015

Slevový asistent - Aplikace KUPI.cz

Zase Vás všechny po dlouhé odmlce zdravím,

dnešní příspěvek se bude týkat aplikace, na kterou jsem minulý rok narazila. Už dlouho jsem znala stránku KUPI.CZ, kde si můžete nastavit hlídání produktů, které si kupujete a jste pak emailem upozorněni, kde mají danou věc ve slevě. Když jsem měla pořád zaspamovaný email, tak mě to moc nebavilo a upozornění jsem zrušila. Pak jsem ale narazila na Google play na aplikaci KUPI a stáhla si jí do mobilu.



Jde vlastně o to, že si v aplikaci nastavíte obchody ve kterých nakupujete a hlídání věcí, které kupujete (v mém případě je to asi nejvíc dekorativní a vlasová kosmetika). Zboží si můžete nastavit pomocí vyhledávače, pomocí prohledání kategorií nebo skenováním čárového kódu, které oceňuji zejména u produktů se složitějším názvem. Aplikace Vás pak upozorní, že je nebo bude daná věc ve slevě a řekne Vám, kde sleva platí a do kdy platí. 



Dále si pak můžete pomocí poklepání na košík vytvořit svůj nákupní seznam, což je pro mě opravdu dobrá věc, protože jednak nemusím nakupovat za plnou cenu a jednak ten seznam neztratím, což se mi dřív stávalo úplně běžně. I pokud nemáte nastavené hlídání některých položek, do nákupního seznamu je přidávat můžete, takže bych řekla, že se dá vytvořit i plnohodnotný nákupní seznam, aniž byste museli nastavovat hlídání ceny rohlíků. V obchodě si pak seznam hezky odškrtáte a na nic nezapomenete.


 Za mě je to opravdu šikovná aplikace a musím říct, že jsem díky ní už dost ušetřila. Vždycky mě potěší, když nějaký svůj oblíbený lak, šampon nebo ostatní kosmetiku seženu za nižší cenu. Je pravda, že jsem byla trošku naštvaná, že se musím registrovat, protože když si stáhnu aplikaci a chce po mně registraci, tak mě to vždycky trochu rozčílí. Pak jsem se v tom musela taky dost dlouho šťourat, abych si vše nastavila, ale po překonání těchto překážek musím říct, že tuto aplikaci opravdu hojně využívám a docela často mi udělá radost, když na mě vyskočí nějaká pěkná slevička na kosmetiku :).


Aplikace je dostupná zdarma, zatím tedy jenom pro Android, takže ostatní musí přes vyhledávač.

 Snažíte se nakupovat kosmetiku se slevou? Používáte tuto nebo jinou nákupní aplikaci?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...