sobota 28. února 2015

AVON rtěnky Ultra Colour Indulgence



Krásný den, díky blogerkám.cz jsem měla možnost otestovat 3 rtěnky Ultra Colour Indulgence od Avonu. Včera jsem si je vyzvedla a hned jsem vyzkoušela všechny 3 odstíny, které se mi opravdu moc líbí. Přišly odstíny, které jsem tak nějak čekala: neutrální - honey flower, jedna výraznější růžová - pink blossom a do červena - peach petunia. Jak u mě rtěnky dopadly?

Co nám slibuje Avon?   
·         účinně hydratuje rty
·         dodává šťavnatou, zářivou barvu
·         poskytuje střední až plné krytí

Efekt: Unikátní gelové složení bez obsahu zatěžujícího vosku poskytuje účinnou hydrataci a sametově hebký pocit po aplikaci. Hydratační gelové složení rtěnky obsahuje syté barevné pigmenty dodávající rtům šťavnatou, svěží a zářivou barvu. Složení zároveň chrání před slunečním záření díky obsahu SPF 15.


Teď se podíváme na to, co bylo opravdu splněno.
Hydratace
Vždy, když si dám rtěnku, musím pod ní dát balzám a důkladně zbavit rty šupinek, mám je totiž většinou suché a rozpraskané. Skoro všechny rtěnky, které jsem doposud měla, mi rty docela vysušily a většinou jsem dopadla tak, že namalovaná zůstávala jen kontura rtů a samozřejmě vrásky + se mi jako bonus udělaly na rtech suché šupiny.
Po rtěnkách Ultra Colour Indulgence se mi ale nic takového nestalo. Neměla jsem vysušené rty a když rtěnka úplně zmizela, neobjevily se mi žádné šupiny.
-ÚČINNĚ HYDRATUJE RTY 
Barvy
Bylo mi jasné, že určitě mi z těch 3 rtěnek, které mi měly přijít, nebudou sedět všechny barvy, opak se ale stal pravdou a já využiju všechny. Některé odstíny kryjí méně a některé více, barvy jsou ale pěkné a rty působí pěkným a podle mě i plnějším dojmem.
-DODÁVÁ ŠŤAVNATOU , ZÁŘIVOU BARVU - (jen některé odstíny)
Krytí
Každá z testovaných rtěnek kryje jinak, jak to vám povím při detailnějším pohledu na jednotlivé odstíny. Jeden odstín je hodně podobný mé barvě rtů a skvěle ji podtrhl. Jinak rtěnky kryjí středně hned v první vrstvě, jedna při tom středním krytí zůstane a zbylé dvě kryjí úplně.
-POSKYTUJE STŘEDNÍ AŽ PLNÉ KRYTÍ
Cena
Normálně stojí 199 Kč, teď jsou ale se slevou za příjemných 99 Kč.

Pink blossom - Honey flower - Peach petunia


Výdrž
Řekla jsem si, že testování bude opravdu důkladné a velice mě to bavilo. Rozhodla jsem se tedy, že si napíšu takový deníček, kde vám řeknu, co jsem dělala a jak se zachovala rtěnka.

Kolem 11. hod. jsem nanesla rtěnku v odstínu Pink Blossom. 2x jsem se napila z láhve.
 - Rtěnka se obtiskla na hrdlo, ale drží a nepoznám rozdíl před/po pití. Rty jsou pořád hydratované.
13:45 byl oběd Aljašská treska s dušenou brokolicí (nerada krájím, takže doma tu brokolici spíš okusuju:D), 2x pití ze sklenice.
- Rtěnka vymizela ze středu rtů, ale oběd docela přežila - stačilo mi o sebe otřít rty a zas byly namalované, ale už ne v takové intenzitě.
14:20 dezert - mrkvový dort se zakysanou smetanou. To už jsem byla opatrnější, ale stejně jsem si musela otřít pusu.
- Rtěnka byla na ubrousku, ale pořád mi ještě malinko zůstává na rtech (ty jsou pořád hydratované).
14:45 káva
- Rtěnka se ještě trošku obtiskla na hrníček, už není skoro vidět, ale pořád mám pocit krásně hydratovaných rtů bez šupinek.
 16:00 - Na rtech už nic nemám, ale stále jsou hydratované a nemám potřebu se mazat balzámem.

Kdybych tedy měla hodnotit výdrž, tak to určitě není celý den, AVON se tím ani neohání, že by se jednalo o rtěnku, co vydrží na rtech celý den, takže hodnotím také kladně, protože když mám pocit, že rtěnka někam ustupuje, prostě si o sebe otřu rty a je to. Ani bych neměla problém s domalováváním, protože se neobjevují žádné šupiny a rty nejsou suché.

Teď k jednotlivým odstínům, ty seřadím podle toho, jak se mi líbí. Všechny mi při prvním použití na rtech cuckovatěly, při dalším použití se to ale nestalo.

PEACH PETUNIA

Když jsem viděla název odstínu, myslela jsem, že to bude něco spíše do oranžova a jakožto odpůrce oranžové barvy jsem se zděsila. Po otevření se mi ale ulevilo, protože na mě vykoukla taková růžovo-červená kráska. Přijde mi, že tato vydrží na rtech úplně nejdéle a krytí je něco mezi středně a silně - na fotce jsou 2 vrstvy.



Jaké k ní líčení? Když jsem rtěnku vyzkoušela - hned v autě při cestě z pošty - měla jsem jen trošku namalované oči, což u mě znamená slabá hnědá linka a óbr nános řasenky. Jelikož je rtěnka výrazná, byla jsem s takovým líčením spokojená.

PINK BLOSSOM


Tento odstín je asi nejvýraznější a nejlépe kryje. Je to taková Barbie růžová, až jsem si zpočátku myslela, že ji opravdu nosit nebudu, protože nejsem zrovna Barbie růžovej typ, ale když jsem jí včera zkoušela, tak se mi na rtech moc líbila a určitě se pro ní najde dost příležitostí. U téhle rtěnky mi přijde ta "šťavnatost" rtů dvojnásobná. Na světlou rtěnku kryje opravdu hodně.


Jaké k ní líčení? Tuhle rtěnku bych si vybrala, kdybych chtěla být za holčičku. K ní bych si udělala nějaké nude stíny a doplnila bych je silnější tekutou nebo gelovou linkou.

HONEY FLOWER
Honey flower je nejpřirozenější ze zmiňovaných odstínů. Jelikož mám hodně podobnou barvu rtů, přišlo mi, že vůbec nekryje. Když jsem rtěnku vyzkoušela na ruce, byla jsem opravdu překvapená, jak je barva intenzivní. Krytí je střední.


Jak se k ní nalíčit?
Jelikož se jedná o hodně přirozený odstín, vyřádila bych se alespoň na očích. Určitě bych zvolila nějaké výraznější kouřové líčení a nebála bych se přihodit i nějakou barvičku. Zakončila bych silnější černou linkou a samozřejmě pořádným nánosem řasenky.



Rtěnky jsou opravdu výborné a ráda je zařadím do své sbírky, teď vám řeknu, co mi vadí. Většinou si na rty nekupuji nic parfémovaného, protože když se mi to dostane do pusy, cítím pak divnou pachuť, která je mi hodně nepříjemná. Všechny testované rtěnky jsou opravdu hezky parfémované, cítím z nich meloun, jehož vůni mám opravdu ráda. Jeho chuť mám sice také ráda, ale rtěnky bohužel po melounu nechutnají. Odstíny se mi ale hodně líbí, a když se mi povede nalíčit rty tak, aby se mi nic nedostalo do pusy, nijak mě to v jejich používání neomezuje. Řeším to tak, že si vnitřek rtů obtiskávám do kosmetického ubrousku.



Jaký z odstínů se vám nejvíce líbí a jaké byste k němu volily líčení? Jaké jsou vaše úplně nejoblíbenější rtěnky?


Tento článek byl psán na základě výzvy pro
 

21 komentářů:

  1. waaaau :) ja som ich tiež vyhrala, no ku mne sa ešte nedostali :) snáď mi prídu rovnaké odtiene, pretože by som mohla využiť všetky :) teším sa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chtěla zkusit nějakou větší divočinu, ale je fakt, že z těchto odstínů využiju všechny... Taky jsem se bála, že už mi nepřijdou, abych stihla to datum, co u výzvy bylo. Ale myslím, že to bylo docela pomotané a někdo se prostě spletl. O rtěnky jsem myslím také psala až po termínu :). Těším se na tvůj článek :)

      Vymazat
    2. ou každej blogerke dávajú iné odtiene, tak som zvedavá čo príde mne :D no sama som zvedavá čo sa z neho vykľuje :)

      Vymazat
    3. mohli oni čakať že mi to dojde skôr a napísať článok do 28. , keď oni mi to 27. piatok len poslali :D ale už to je u mňa a dva odtiene sú božské a tretí skončí u maminky :D

      Vymazat
    4. Už se těším na článek, jsem zvědavá, jak ti sednou a jaké si dostala odstíny :) Fakt netuším, jak je to s těmi termíny, přijde mi, že to fakt někdo musel pomotat, protože chtěli odkazy na blogy do 13.1., ale ta výzva byla zveřejněná až 3.2. :D

      Vymazat
  2. Ahoj, mně se líbí ta červená - peach petunia, k tomu bych udělala třeba hnědé kouřové líčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také to původně byla moje favoritka, ale při úpravách fotek jsem se fakt zabouchla do té růžové pink blossom :)

      Vymazat
  3. Na rtech vypadají opravdu moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi na rtech líbí, jsem ráda, že po nanesení na rty vypadají barvy jinak, protože třeba odstín honey flower se mi po otevření vůbec nelíbil a začal se mi líbit až na rtech :)

      Vymazat
  4. Honey Flower je úplně skvělá na běžný nošení, moc se mi líbí:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem si říkala, že jí vlastně můžu vzít kdykoliv, protože je hodně přirozená. Taková mi do sbírky chyběla :) A když takhle hydratuje, tak nebude problém si ji opravit ani v "polních podmínkách".

      Vymazat
  5. ta Peach petunia se mi líbí nejvíce a super jak jsi popsala tu výdrž jako harmonogram ;)
    SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jí i dost využiju, nedávno jsem se totiž odhodlala k nošení výraznějších rtěnek. S tím souvisí i ten harmonogram, protože jsem začala zkoumat, co mi ty rtěnky nejvíc rozmazává a po čem se ztrácí. Možná by vydržela i déle, kdybych tu brokolici jedla jako člověk :D

      Vymazat
  6. Odstiny vypadaji perfektne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká recenze, zvažovala jsem tu růžovou,ale čekala jsem, že bude výraznější respektive taková více jasnější. Mám ted´zálusk na jednu v HM

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji, já když jí otevřela, tak jsem čekala, že bude mnohem tmavší a zase jsem nečekala takovou Barbie barvu. V HM jsem snad na rtěnky nenarazila...nebo si to možná nemůžu vybavit, ale rozhodně se to vydám prozkoumat, takže děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
  9. Peach petunia je opravdu krásná barvička! Bohužel jsem si z Avonu objednala jinou, ale možná přihodím i tenhle odstín. Pěkná recenze :)
    Budu ráda, když se podíváš na můj blog http://gatetoneverland.blogspot.cz/ a staneš se mojí čtenářkou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, také jí nosím nejvíc :). Já v Avonu moc nenakupuju, ale tyhle rtěnky mě přiměly tam mrknout a už toho mám vybráno spoustu :).

      Vymazat
  10. Smack Panel is a dependable and cost-effective SMM reseller panel designed to offer our users a wide range of SMM services. We provide a diverse selection of Easy SMM Panel, ranging from Facebook page likes to Instagram views, all at highly competitive prices.

    OdpovědětVymazat
  11. The popularity of Clear American sparkling water can be attributed, in part, to the positive feedback from consumers. Many appreciate the brand for its affordability, authentic flavors, and dedication to health. The clear and concise labeling provides consumers with the information they need to make informed choices about what they are putting into their bodies. Clear American has become more than just a beverage; it is a symbol of a conscious choiceclear-american-sparkling-water towards a healthier and more flavorful lifestyle.

    OdpovědětVymazat
  12. Social media marketing services can be bought in bulk at wholesale costs through an SMM reseller panel, which provides a platform for individuals or agencies to resell the services to clients at a profit. These panels usually provide a large number of services, including views, comments, followers, likes, and more on Instagram, Facebook, Twitter, YouTube, and other social media networks.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...