čtvrtek 26. února 2015

Objem (nejen) pro jemné vlasy - krepování

Krásný den všem,

Nejsem jediná chudinka, která bojuje s jemnými a objempostrádajícími vlasy. Občas z toho, jak jsou ti šmejdi zplihlí, trošku šílím, ale učení dělá mistra a já mám několik "zbraní", kterými jim můžu dát za vyučenou. Jedním z mých nejnovějších oblíbenců je krepovačka. Ty, které můj blog znají, ví, že po zničení vlasů destrukčním ombré zákrokem se snažím všelijakým tepelným úpravám vyhýbat. Krepovačku ale směle používám - proč? To se dozvíte v článku.

Teď se vrhneme na ten objem. Budete potřebovat krepovačku, hřeben se špičkou na rozdělování pěšinek a lak na vlasy. (Já mám obyč hřeben z drogerie a takovou tu multifunkční kulmu - Britney Spears for Lidl).
Rozžhavte si krepovačku a jdeme na to :)

1) Učešte si vlasy na pěšinku tak, jak jí běžně nosíte. Z každé strany pěšinky a vzadu vemte zhruba dvoucentimetrovou vrstvu vlasů a někam si je skřípněte (já dávám skřipec nebo gumičku).

2) Když máte vlasy oddělené, můžete se vrhnout na krepování - já postupuju po jednotlivých pěšinkách, tzn. nakrepuju vlasy co nejblíže k hlavě (zmáčknu je jednou nebo dvakrát - nekrepuji celou délku), když je kolem vzniklé pěšinky vše nakrepováno, přehodím vlasy na druhou stranu a trošku přelakuju. (Můžete buď připnout dalším skřipcem, nebo jen volně položit).
3) Vytvořte další pěšinku a postup opakujte. Potom hoďte vlasy zpátky a pokračujte na druhé straně. (Spodním vlasům se moc nevěnuju, protože si myslím, že to není potřeba.)

4) Nakrepované vlasy hoďte tam, kam potřebujete a pročešte jen tak povrchově hřebenem, abyste neporušily to nalakování a znova celé přelákněte.
(Všechno jde samozřejmě i bez laku, ale s lakem budete mít objem ještě větší a vlasy nebudou tolik poletovat.)

Teď se dostávám k tomu, že se pálim krepovačkou, i když pořád říkám, že nežehlím, nekulmuju a podobně. Po tom zatraceném ombré mám zničené pouze konečky, ty jakožto nejméně vyživovaná a na poškození nejnáchylnější část vlasů zůstávají netknuté, protože trápím vlasy cca 5-10 cm od hlavy, takže mám svědomí čisté :D.

A tady je výsledek:
Vlasy jsou jen umyté, na konečky jsem nanesla trošku olejíčku a jediným použitým stylingovým přípravkem byl lak na vlasy.
(musela jsem přidat kontrast, protože moje aktuální barva vlasů se na fotkách celkem shoduje s barvou dveří :D)


Pokud máte něco, co pomáhá na objem vám, napište mi svůj tip do komentářů, ráda se přiučím.

PS: Pokud nemáte krepovačku, tak nezoufejte a příště čekejte tupírovací tutoriál, narazila jsem totiž na něco, co opravdu vydrží celý den :). 


10 komentářů:

  1. Veru toto mi dokáže dodať neskutočný objem, ale nikdy mi nenapadlo si to ešte aj nalakovať. Ja som si to robievala vždy na celé vlasy, teda nielen zvrchu, ale aj do dĺžok, niekedy mi tak vlasy vydržali bez umytia aj týždeň, dnes už to tak ale nefunguje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem dřív chodila nakrepovaná celá, teda spíš jsem si udělala tenké copánky, které jsem potom vyžehlila a rozpletla a chodila jsem tak i 4 dny, než jsem musela vlasy umývat. Teď je to horší, ale tak 2 dny mi to vydrží :)

      Vymazat
  2. Wow !! Tleskám za super nápad :) Vím, že krepovačka zvětšuje objem vlasů, ale nikdy mě nenapadlo vlasy hodit zpátky a zakrýt tím "krepy" způsobené krepovačkou. Paráda! Hned zítra, až pojedu do města to zkusím ;)
    P.S.: Na fotkách ti to moc sluší :-*
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát :), co jsem koukala u tebe na fotkách, tak máš hodně husté vlasy, tohle ti udělá úplně giga objem :). Doufám, že z toho bude nějaká dokumentace :D

      Vymazat
  3. Ahoj, já naštěstí tento problém moc neřeším, ale zkoušela jsem si udělat copánky, přejet je žehličkou na vlasy a po vychladnutí rozplést... To nebyl objem, ale afro :D Na fotkách Ti to moc sluší, rozdíl je opravdu patrný :-)) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle jsem dost nosila na střední - copánky přejeté žehličkou, když jsem ale viděla zpětně ty fotky s afro-helmou, tak jsem se docela zděsila :D. Ale říkala jsem si, že zaplést jich pár v délkách a přežehlit, by nemuselo vypadat úplně špatně :)

      Vymazat
  4. Super! Taky patřím k těm jemnovlasým chudinkám, ale tohle mě nikdy nenapadlo. Občas si krepovačkou udělám pár pramínků a taky to dělá hezký efekt, ale tohle je fakt fantastický:). Objem se snažím nahnat fénováním. S kratšíma mi to celkem jde, dlouhým jsem bohužel musela udělat pápá.

    Tech for Girls!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se také líbí, když mi nějaký ten nakrepovaný pramen občas vykoukne, možná to zkusím vytvořit schválně :). Tohle je zatím největší délka, kterou jsem, když nepočítám prodlužko, měla. Doufám, že až půjdu ke kadeřnici, vytvoří mi nějaký střih a řekne mi, že můžu nechat ještě růst, protože po dlouhých vlasech hrozně toužím :)

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...