středa 11. února 2015

Začala jsem pít vodu a...

Krásný večer všem,

původně jsem si myslela, že to sem psát nebudu, ale z výsledku jsem tolik nadšená, co všechno ta voda dokáže, že se s vámi musím podělit. Na začátku ledna jsem úplně přestala pít sladké limonády a začala pít jenom vodu, jemně perlivou (mám totiž pocit, že se z bezbublinkaté vody nenapiju pořádně).  Původně byl můj pitný režim docela tragický = sladké limonády - hlavně Coca-cola, když nebyla po ruce sladká limonáda, tak jsem vůbec nepila, pokud přišla opravdu ukrutná žízeň, dala jsem si vodu se šťávou; pak jsem zvládla ještě kafe nebo čaj a konec. Nejenom, že jsem začala hubnout, ale přišla i další pozitiva...
Zdroj


Nějakou dobu předtím jsem flirtovala s možností, že bych začala hubnout a jako největší problém jsem, po "profesionálním a logickém" uvažování, shledala právě sladké limonády...NO NEJSEM GENIÁLNÍ? :D Jelikož jsou dneska na všechno aplikace, tak jsem si stáhla aplikaci na pití - Water your body...a začala jsem se nalejvat. Zjistila jsem si, že bych měla vypít něco kolem dvou litrů vody denně. Nejdříve mi to moc nešlo a do pití jsem se musela nutit, pořád jsem lítala na záchod a celkově mě to dost obtěžovalo. Už druhý týden bylo ale pití úplně automatické - a tady jsou pozitiva:

1) Zhubla jsem - to vás asi nepřekvapí, když někdo, kdo přestane pít 2 litry Coly denně, zhubne. Bylo to opravdu během chvilky. Při různých vyšetřeních, měřeních a podobně mi vždy bylo řečeno, že zadržuju hodně vody. Tělo si prostě dělalo zásoby, protože nevědělo, kdy zase dostane napít + prala jsem do něj šílené množství cukrů, které do sebe teď nedostanu snad ani za týden.

2) Hodně se mi zlepšila pleť - myslela jsem si, že se to bude těžko pozorovat, celý život jsem totiž měla suchou pleť, před nějakou dobou se z ní stala mastná pleť. Obě tyto období ale provázely pupínky, které se mi teď nedělají tak často.

A třetí největší přínos, který oceňuji opravdu nejvíce (v pozadí hraje famfára):

3) Začaly mi rychleji růst vlasy - toho jsem si všimla, když jsem tam, kde normálně po měsíci najdu milimetrový odrost, našla odrost opravdu velký (neměřila jsem a nemám odhad, ale řekla bych, že tak 3 centimetry). Poslední barvení se uskutečnilo na začátku prosince, takže navzdory všem metodám na zrychlení růstu vlasů (jako Inversion method), se tahle metoda, která byla úplně bez práce, osvědčila nejlépe.

Tohle moje "odvykání" provázely i abstinenční příznaky, hrozně jsem toužila se napít něčeho sladkého a asi mi i chyběly cukry, když jsem jich do sebe prala tolik. Nechci nikomu říkat, co má a nemá dělat. Vím také, že v různých radách ohledně krásných vlasů a hezké pleti je vždycky zahrnuto pití vody, ale já jsem tak nadšená, že už si na ty slaďárny ani nevzpomenu. A to jsem se jimi prolévala skoro 20 let. Takže pokud jste na tom jako já, určitě si je zkuste odpustit, když se to povedlo takovému Coca-colovému závislákovi, jako jsem já, musí to zvládnout každý.


Co vy? Pijete vodu nebo také ujíždíte na sladkých limonádách?



P.S. Jooo zhřešila jsem, ale už jsem z té Coly neměla takový požitek jako dříve a přišla mi děsně přeslazená.

9 komentářů:

  1. Pijem vodu a caj :) (a kafe, ale to neratam do tekutin) Caj vacsinou nesladeny, kafe tiez, akurat teraz si robim caj so spolubyvajucim do velkeho cajnika dokopy a on sladi, takze obcas vypijem aj sladeny. Sladke limonady vobec, maximalne kofolu v hospode, ked nechcem pivo. Podobny pripad ako ty bol moj priatel, tiez pil same sladke limonady, ale v poslednej dobe som ho presvedcila, aby ich vyradil a tiez sa citi lepsie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně čaj ani kafe bez cukru vůbec nechutnají, poslední dobou se to snažím řešit sirupem ze stévie, není to úplně ono, ale zase si říkám, že to dělám pro sebe :).

      Vymazat
  2. Ja vodu alebo nesladene caje :) samozrejme z casu na cas si dam colu alebo nieco, ale malicko :)


    Pozyvam na Valentinsku giveaway tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky občas neodpustím sladkou limonádu, ale snažím se, aby to nebylo moc často a ve velkém množství. Jinak děkuji za pozvánku, určitě se mrknu :)

      Vymazat
  3. Já piju vodu už dva roky, hlavně v létě hodně. Občas zhřeším, ale nějaké změny na sobě nepociťuji. :/

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono záleží...nevím jakou más postavu, ale třeba já nejsem zrovna hubeňourka a nelejvala jsem se opravdu jen těma slaďárnama, když jsem se pak dopočítala, kolik jsem do sebe každý den naprala cukru, divila jsem se, že vypadám tak, jak vypadám a že by to mohlo být horší.

      Vymazat

Děkuji Vám za komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...